miercuri, 17 august 2011

E.L.F. Cosmetics Review

 Hello!:*
Stiu ca probabil ati mia citit alte zeci de review-uri elf, dar m-am gandit totusi sa fac si eu unul.. de ce nu? :D

Acum vre-o 2 saptamani am facut o comanda la E.L.F. Comanda a venit relativ repede.. in 3 zile ceea ce ma bucurat foarte tare pentru ca abea asteptam sa vad produsele :X
  So.. here they are :D
De la stanga la dreapta:
  1.Crema iluminatoare pentru fata, nuanta Pink Lemonade (Essentials) : Sincer pentru 8 lei este foarte convenabil... da pielii acel glow.. mai ales in lumina soarelui se vede excelent.. va spun sincer ca am fost remarcata de cateva ori zilele astea in oras :"> Am facut si un swatch sa va dati seama:
 E un roz foarte placut, iar pe mine una ma prinde perfect:X. Am tenul deschis si cu acel glow este perfecta pt zilele de vara, dar nu numai.
 Singurul defect ar fi ca trebuie agitat foarte bine inainte de folosire deoarece este apos asa... nu este tocmai cremos...
Oricum eu o recomand :D Si mie mi-a placut, dar daca m-ati intreba daca as recumpara-o.. probabil ca nu... nu ma simt chiar asa in love de ea :)) As vrea sa imi comand si nuanta Spotlight.. am auzit ca e super... Voi ati incercat-o? cum este?:*
 
 2. Primer - De acesta sunt sigura ca ati auzit multe.. sunt foarte multumita de el si il voi recumpara.. la acest pret este mai mult decat ok

3.Blending Brush - Da.. intr-adevar o pensula buna.. se blenduiesc usor fardurile intre ele si o recomand:X Am spalat-o pana acum si nu i-a cazut nici un fir. Bineinteles ca am sa o mai cumpar:D
   

4. Foundation Brush - Hm... nu chiar ceea ce ma asteptam.. sincer... Nu mi se pare destul de mare.. lata... si perii imi par parca prea moi.. nu stiu.. poate sunt eu ticnita :)) dar nu e exact ceea ce ma asteptam...
   

5. Flat top - O ADOOORR!!! Sunt de parere ca nu ar trebui sa  lipseasca unei fete aceasta pensula... E minunata.. moale.. eficienta.. o folosesc pentru bronzer si pentru pudra...


Este pensula mea preferata impreuna cu.....

6.Stipple Brush - Waaaay better then the foundation brush.... Este foarte buna pt aplicarea fondului de ten.. printre cele mai bune.. nu ma refer acum la elf ci in general.. as alege stipple brush pt fondul de ten oricand... Recomand!
   
7. Tus de ochi negru -  Extrem de dezamagita:( Problema aici este pensula.. este foarte tare, rigida si nu aplica uniform tusul pe pleoapa.. Insa recomand nuanta Stardust :X si-a cumparat-o o colega si este numai sclipici:x Imi pare rau ca nu mi-am comandat si eu, dar am sa o fac in viitor :D



8. Pudra Bronzanta Sun Kissed -
Perfecta pentru vara:X All I can say... Da fetei un glow superb, si numele sun kissed i se potriveste de minune :D Definetly o sa o mai cumpar:D


9. Paleta "Complexion Perfection" - Sincer nu stiu de ce se numeste asa :)) Este o pudra normala matifianta, chiar foarte buna comparativ cu alte produse pe care am dat banii degeaba (poate am sa vorbesc in alt post si de aceste dezamagiri).. O recomand fetelor cu tenul uleios peste fondul de ten.. Acopera partile lucioase foarte bine, si fetele cu tenul uscat (adica eu 8-|) Sa nu aplicati foarte multa deoarece fata va parea mult prea incarcata.... Deci da.. este un produs foarte ok :D

10. Luciu de buze intens hidratant - Sincer chiar m-a uimit rezistenta acestui luciu de buze... Chiar si dupa 3 ore de vorbit, baut inca mai avea pe buze luciu.. ma rog.. nu era la fel de intens, dar ink mai avea buzele rozalii :D Singurul minus este ca trebuie aplicat mult produs pentru a se colora buzele.. Eu am nuanta Baby Lips si pe buze pare transaparent.. dar mie imi place.. am sa il mai cumpar :D

Si cam atat cu revie-ul... Stiu ca l-am facut kilometric:)) sper sa nu va plictisiti ;))

Va astept cu comentarii, pareri, sugestii la adresa de e-mail dia.makeup16@yahoo.com

Pupiiiiiiiiiii

 

2 comentarii:

  1. am si eu pensula pentru blending si ma inteleg super cu ea.!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place cum arata pink lemonade ala...eu am spotlight, dar nu poate fi purtat pe timp de zi, e mai mult pentru un machiaj de seara.

    RăspundețiȘtergere