miercuri, 17 august 2011

When girl meets colour!

Hi everyone! :*

Numele meu este Diana si am 16 ani.
Nu cu mult timp in urma obisnuiam sa urmaresc diverse blog-uri de frumusete, sa mai fur cate un "tips" de acolo de colo.. pana cand am spus.. Hey! De ce sa nu incep si eu propriul blog?
Deci... iata-ma :D
  De mica imi placea sa ma machez, sa experimentez, sa combin culorile, pana cand am dat de clipurile faimoasei Michelle Phan de unde am invatat multe chestii interesante:D
 Sunt aici sa invat si mai multe, sa experimentez lucruri noi alaturi de voi si de ce nu sa legam prietenii :X Sunt o fire foarte prietenoasa si sa fiti mai indulgente cause I'm new in all this blog stuff :"> , dar am sa ma perfectionez va promit:X
 Si sa lasam la o parte vorbaria, va voi lasa cateva poze cu machiaje create de mine.




  Si... cam asta e :D

Va astept cu comentarii, pareri, sugestii, si daca v-ar place sa refac unul din machiajele de mai sus mai explicit let me know :*

dia.makeup16@yahoo.com

Pupiiiiiiiiiii

Un comentariu: