luni, 5 septembrie 2011

Can't go wrong with purple

Am pregatit pentru azi un look smokey folosit mai multe nuante de mov..
Dupa cum spune si titlul.. You can't go wrong with purple... Se potriveste la orice culoare, forma a ochilor...
   Aseara, fiind putin neinspirata de alegerea unui machiaj :)), movul m-a scos din incurcatura. Fiind si o culoare care mie personal imi place foarte mult, nu am ezitat o clipa. Sa va arat ce a iesit:*
 



                                                                  (clik pentru a mari)
Cum am procedat:
    Am aplicat intai pe toata pleoapa mobila o nuanta de mov mai deschisa, lasand in coltul interior un mic spatiu pentru highlight.
   Am aplicat apoi un roz pe partea superioara a pleoapei si am amestecat aceasta culoare cu movul folosind pensula pentru blending.
  Am combinat apoi un mov mai inchis cu negru pentru coltul exterior, si cu o pensula am aplicat culoarea rezultata in miscari circulare pana ce s-a creeat un degrade frumos intre culori.
  Am aplicat highlight in coltul interior si sub spranceana.
  Am aplicat folosit angled brush un fard negru cat se poate de aproape de linia genelor pentru a o ingrosa, iar pe pleoapa de jos am aplicat un creion roz-mov.

  Un look cat se poate de usor. Mie mi-a luat aproximativ 15 minute. Fetelor, daca va simtiti lipsite de inspiratie, timp sau produse, movul va v-a scoate din incurcatura :*
 Hope you guys liked it, so.... Daca aveti intrebari, sugestii va astept cu mare drag la dia.makeup16@yahoo.com


Pupiiiiiiii <3

2 comentarii: