vineri, 9 septembrie 2011

LOTD: Nude-Pink

Hello
Astazi am pregatit pentru voi un machiaj foarte usor de realizat, de zi, perfect pentru o plimbare cu prietenii :X
Let's see:



                                                         (click pentru a vedea mai bine)
Sorry for the eyebrows :">
   Cum am procedat:
  • Am aplicat alb pe intreaga pleoapa mobila
  • Am aplicat apoi un maro mai inchis in coltul exterior blenduind bine pana in coltul interior
  • Am amestecat apoi nuanta inchisa de maro cu un maro nude
  • Blend
  • Blend
  • Blend
  • Apoi am aplicat un roz nici foarte aprins, nici foarte pal in mijlocul dintre alb si maro
  • Am finalizat cu un creion maro.. And Voila! :X
Usor nu? In 10 minute sunteti gata.

Astept intrebari, sugestii, propuneri pe dia.maikeup16@yahoo.com

Pupiiiiiiiii :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu